Bestill bredbånd  
Produkter og priser  
Din Side  
Om NextNet  
Kundeservice  
  Kontakt oss
  Informasjon
  Bredbåndsutstyr
  E-postinnstillinger
  Webmail
  Sikkerhet
  FAQ
  Faktura
  Driftsmeldinger
  Avtalevilkår
  Viktig Informasjon
  Utbygging
Informasjon til kunder
 Skriv ut



01.06.2015

Avtalegiro

Avtalegiro må bestilles i din bank ved betaling av første faktura.
Første faktura vil du derfor motta pr post, eller epost, avhengig av hva du ønsker.

Merk:
Når du bestiller avtalegiro i banken må du velge uspesifisert eller spesifisert giro. Det er gebyr på spesifiserte giro.
Dersom du bestiller med månedlig epost, og vi etterhvert får info fra banken om at du ønsker spesifisert avtalegiro, så vil du motta spesifikasjonen på epost.

På samme måte vil du motta spesifikasjonen pr post, dersom du i bestillingen velger månedsfaktura post, og deretter bestiller spesifisert avtalegiro i banken.
Dersom du bestiller uspesifisert avtalegiro, vil du ikke motta noen form for varsel, og denne løsningen er helt gebyrfri.

Pris for spesifisert avtalegiro ser du under "les mer" for hvert produkt.

For mer informasjon om hva avtalegiro er, vennligst les mer her.

--------------------------



19.03.2015

Fakturainformasjon

I forbindelse med overgang til nytt fakturasystem har vi innført felles produktbetegnelse og enkelte vil derfor få en annen produktbetegnelse enn tidligere på deres faktura.

Dersom noen mot formodning oppdager feil eller mangler på sin faktura etter 01.04.2013, ta kontakt med kundeservice på telefon 40001999.

Dersom feil og mangler gjelder navn og adresse, så endrer man dette selv via "Din Side", så vil det bli automatisk korrigert på neste faktura.

Aktuelle produkter og priser kan du se her:

Gå til produkter og priser

----------------

19.03.2015

Kontaktinformasjon

Alle kunder hos NextNet AS har tilgang til "Din side" der du kan vedlikeholde din kontaktinformasjon.

Brukernavn og passord til "Din side" brukes også til pålogging av internett-tjenesten for en del av NextNet's kunder og vil i løpet av sommeren gjelde for alle.

Alle som ikke har dette brukernavnet og passordet, anbefales å hente det. Dette kan hentes her:

Glemt passord -Ved problemer, kontakt kundeservice på telefon 40001999

-----------------

19.03.2015

Adresseinformasjon

Alle kommuner i Norge har måtte tildele alle gater et gatenavn. For at NextNet skal kunne ha oppdatert kontakt og fakturainformasjon på sine kunder, må kunden selv gi oss informasjon.

Endring av adresse og kontaktinfo generelt kan gjøres fra "Din side". Mangler du brukernavn/passord for tjenesten, så kan du finne dette her:

Glemt passord - Ved problemer,kontakt kundeservice på telefon 40001999



Copyright © 2018 NextNet AS Din IP: 54.90.83.229